
Prečo generácia Z nechce telefonovať a ako k tomu prispôsobiť svoje podnikanie
V dobe, keď je mobil u každého na dosah ruky, by sa mohlo zdať, že telefonovanie je najpohodlnejšou formou kontaktu.
Objavte tipy pre rast a optimalizáciu vašej prevádzky, priamo od autorov Meety.
V dobe, keď je mobil u každého na dosah ruky, by sa mohlo zdať, že telefonovanie je najpohodlnejšou formou kontaktu.
Predstavte si situáciu: všetko máte pripravené - pracovný stôl, materiál, vyhradený čas a priestor a klient nepríde. Žiadny telefonát, žiadna správa. Len prázdne miesto, ktoré mohlo byť využité zmysluplne, a ktoré vám práve teraz berie peniaze aj energiu.
Leto sme v Meety využili nielen na oddych, ale aj na zmeny v produkte. Poďme sa spolu pozrieť na jednu z nich.
Online rezervačný systém je moderný a efektívny spôsob, ako získať a spravovať rezervácie pre váš obchod alebo službu.
Ako používať vaše dáta na zvýšenie spokojnosti zákazníkov a zvýšenie vášho obratu?
Jednoduché rezervácie. Viac klientov. Menej starostí.