Meety logoNávody
Prihlásiť
Permanentky a darčekové poukazy/Permanentky
Permanentky a darčekové poukazy

Permanentky

Zistite, ako fungujú permanentky a ako ich vaši klienti môžu používať pri rezerváciách.

Čo je permanentka?

Permanentky sú predplatné digitálne karty, ktoré obsahujú určitý počet vstupov na konkrétne služby. Ideálne pre klientov, ktorí pravidelne využívajú vaše služby.

Keď klient kúpi permanentku s viacerými vstupmi naraz, môže získať lepšiu cenu v porovnaní s jednotlivými rezerváciami, napríklad 4 vstupy za cenu piatich. Je to jednoduchý spôsob, ako ponúknuť výhodnejšiu cenu pri kúpe väčšieho množstva vstupov.

Ako to funguje?

Nákup permanentky

Permanentky môžu byť vytvorené dvoma spôsobmi:

Online nákup:

  1. Klienti si môžu zakúpiť permanentku online na vašej rezervačnej stránke
  2. Pri vytváraní permanentky môžete nastaviť:
    • Počet vstupov pre každú službu
    • Platnosť permanentky (dátum expirácie)
  3. Po úspešnej platbe klient automaticky dostane e-mail s:
    • Jedinečným kódom permanentky
    • Informáciami o počte vstupov pre každú službu
    • Pokynmi na použitie

Manuálne vytvorenie zamestnancami:

  1. Zamestnanci môžu vytvoriť permanentku manuálne priamo v systéme
  2. Pri vytváraní môžu nastaviť všetky parametre (počet vstupov, expirácia)
  3. Permanentka môže byť zaplatená hotovosťou na mieste
  4. Po vytvorení môže zamestnanec permanentku upraviť (zmeniť počet vstupov, dátum expirácie atď.)
  5. Klient dostane e-mail s kódom permanentky a informáciami

Použitie permanentky

Pri rezervácii služby klient:

  1. Vyberie službu a čas
  2. Zadá kód permanentky do poľa pre permanentky
  3. Systém automaticky:
    • Overí platnosť permanentky
    • Skontroluje, či permanentka obsahuje dostupné vstupy pre požadovanú službu
    • Ak áno, použije jeden vstup a zníži počet dostupných vstupov
  4. Ak permanentka neobsahuje vstupy pre danú službu, rezervácia nie je možná

Časté otázky

Môže permanentka obsahovať vstupy pre viacero služieb?
Áno, permanentka môže obsahovať rôzny počet vstupov pre rôzne služby. Napríklad 10 vstupov na skupinové cvičenie a 5 vstupov na individuálnu terapiu.

Čo sa stane, keď sa vyčerpajú všetky vstupy?
Permanentka sa automaticky deaktivuje a klient ju už nemôže použiť. Môže si však zakúpiť novú permanentku, alebo mu môžete existujúce permanentku znovu "dobiť" v Meety systéme manuálne (a môže vám zaplatiť na mieste v hotovosti).

Ako zistím počet zostávajúcich vstupov?
Klient môže zistiť počet zostávajúcich vstupov pri pokuse o použitie permanentky, alebo si nechať poslať stav permanentky emailom, prípadne skontrolovať stav na detaile permanentky, ktorú obdržal pri kúpe. Zamestnanci zistia počet zostávajúcich vstupov priamo v Meety, vyhľadaním permanentky podľa kódu alebo klienta.

Môže permanentka expirovať?
Áno, pri vytváraní permanentky môžete nastaviť dátum expirácie. Po tomto dátume sa permanentka deaktivuje, aj keď zostávajú nevyužité vstupy.

Môžu zamestnanci vytvoriť permanentku manuálne?
Áno, zamestnanci môžu vytvoriť permanentku manuálne priamo v systéme. Permanentka môže byť zaplatená hotovosťou na mieste a môže byť následne upravená (zmena počtu vstupov, dátumu expirácie atď.).